Blogger Widgets

Saturday, 4 February 2012

Si dia yg satu

nie sy nak crita ckit psl - LOVE STORY - sy .
sy knal dia dh lama cuma xnak luahkan prasaan jer . 
sbb masa tu dia dh ade yg punyer .
sy simpan je dalam2 prasaan tu .

9/4/2011 - Sabtu
adalah hari sy mula mengukir kisah cinta remaja bersama si dia .
dia 19 thn dan sy 15 thn . 
dia chubby . sederhana tinggi . putih ( x la putih sgt ) haha
langsong x sesuai dgn sy
yg bdan kcik . kontot . itam manis nie .
tp
dia slalu ckap dia tak kisah tentang luaran sy 
tu yg membuatkan sy rsa dihargai :')

sejujurnya , sy tahu menahu tentang kisah dia bsama kekasih lama .
mereka smua memang cntekk dan putih . sesuai sgt dgn dia .
kdg2 sy slalu bfikir . layak ka sy ?
rsa nak nangis je .

kisah kami berdua tak la bhagia sgt . bnyak rintangan .
sampai kan sy pun rsa nak putuskan je hubungan nie .
tp
dia tak nak tinggalkan sy .
sy slalu tanya dia "knape awk payah sgt nak lupe kan sy? "
dia akn jwb "sbb sy mmang sygkan awk! "
tak mudah bg sy tuk percaya smua tu sbb kisah lama kami yg lalu .
dia sygkan org laen tp tak nak mengaku .
skarang nie pun sy mseh bingong nak buat ape . 
sy hnya dpt menyayangi nya seperti dulu .
walaupun sy tahu hakikatnya , dia tak syg sy .

mesti korg smua pikir sy nie bodoh kan ?
yer , sy mmang bodoh . bodoh sgt2 !
snang d tindas , snang d tipu & snang d pengaruhi .
dh la , tu smua sy tak kisah pun .
takdir Tuhan . sy akn cuba tuk trima dgn hati yg tabah :')
ada hikmahnya dr smua ini . kan ?

nie sy share ckit gamba si dia . gamba kami berdua dh takde da .
dh sy delete smua bila kami putus slama 2 minggu (26/10-9/11/2011)


sy pernah curangkan dia . sy buat tu pun sbb nak balas dendam kat dia .
kalau dia boleh . nape sy tak . kan ?
tp sy curang tak lama . belum smpai shari pun .
sy jujur dgn dia yg sy pnah duakan dia .
apa lagi , jd gila la dia 
tp tak lama sbb laky yg curang dgn sy tu jaoh sgt .
tak dpt la dia pergi kejar . haha 

dlm tempoh beberapa jam sy curang tu . sy dh cukup rsa bersalah yg teramat sgt !
sampai nangis sy dibuat nya .
rsa bersalah betol2 menguasai diri .
jd sy ambil kputusan tuk putus je dgn laky tu . 
dan kembali setia bsama si dia .
skali lg . bodoh kan sy ? haha

sy dh puas nangis utk dia slama kami bersama 
tp
sy tak pernah menyesali hal itu pun . sbb sy mmang syg sgt2 kat dia .
sampai hari nie , sy mseh meragui dia .
tkut sgt2 kalau dia curang lg .
hm :'(

panjang sgt ke sy taip nie . alaa , sorry la .
hihi :3
ok la , ok la . i'm done !
nie la serba sdikit tntang khidupan sy .
thanks for reading :)

coret by - meiimey -

No comments:

Post a Comment